L'Ajuntament
Seu electrònica
Certificat d'alineacions urbanístiques
14/02/2025
10:17:53
Actualizar Hora
Tràmits
La meva bústia
Les meves sol•licituds
Portasignatures
Validació de documents
Certificats digitals i tramitació
Representa
Tauler d’edictes i anuncis
Certificat d'alineacions urbanístiques
Definició - Tramitació
Informació
Documentació
Normativa
Objecte:
CA1:
Certificat que assenyala les alineacions que afecten una finca o parcel·la.
Aquest tràmit requereix l'aportació d'un aixecament topogràfic per part de l'interessat i permetrà obtenir un certificat d'alineacions amb informació precisa i detallada (numèrica, gràfica i georeferenciada) per redactar un projecte constructiu o fer tràmits urbanístics.
CA2:
Certificat que assenyala les alineacions que afecten una finca o parcel·la de manera merament informativa, utilitzant com a base la informació cadastral adaptada a la cartografia municipal. Aquest certificat no serà suficient per a la tramitació posterior d'una llicència d'obres ni cap altre expedient urbanístic.
Persones destinatàries:
Qualsevol persona física o jurídica
Observacions:
Les sol·licituds relatives a Valldoreix s'han d'adreçar a l'Entitat Municipal Descentralitzada, que és l'òrgan competent en matèria d'Urbanisme. Consulteu el
llistat de carrers
per a més informació.
T118
Import:
Tràmit subjecte a taxes. Les taxes es calculen per metre lineal de façana, amb un mínim de 140€ i un màxim de 285€.
Ordenança fiscal número 10 Art. 5.2 Secció 1a. Grup 8.1.3
Termini de sol·licitud:
En qualsevol moment
Tramitació presencial:
Podeu sol·licitar cita prèvia al següent enllaç:
Cita prèvia oficina atenció ciutadana
, o bé telefònicament al
010
(900104941, si truqueu des de mòbil o fora del municipi).
Sol·licituds i documentació complementària
Llistat de carrers (per carrers de Valldoreix, caldrà presentar la sol·lcitud a l'EMD de Valldoreix)
Tramitació electrònica
Sol·licitar
Seu
Tràmits
Full d'informació ciutadana