Celebració de matrimoni civil a l'Ajuntament

Celebració de matrimoni civil a l'Ajuntament


Objecte:
Celebració de la cerimònia de matrimoni civil a l'Ajuntament.
Persones destinatàries:
Qualsevol persona que compleixi els requisits
Requisits previs:
Per poder contraure matrimoni civil a l'Ajuntament de Sant Cugat cal que almenys un dels dos membres de la parella reuneixi algun dels requisits següents:

    • estar o haver estat empadronat a Sant Cugat
    • treballar a la ciutat
    • tenir-hi família directa (pares o germans) empadronada actualment


MOLT IMPORTANT

Prèviament cal tramitar l'expedient de matrimoni al Registre Civil del municipi on almenys un dels dos membres de la parella estigui empadronat. Encara que hagueu reservat data per al casament a l'Ajuntament i que hagueu abonat la taxa que correspon, no podreu contraure matrimoni fins que l'expedient estigui aprovat (consulteu directament amb el Registre Civil el temps que cal per tramitar l'expedient de matrimoni, ja que pot demorar més de quatre mesos a resoldre's).

Les persones empadronades a Sant Cugat hauran de dirigir-se al Registre Civil, situat a l'edifici de l'antic ajuntament, a la plaça de Barcelona. 17. Telèfon 93 674 66 96
Observacions:
RESERVA DE DATA

1. Podeu consultar la disponibilitat i enviar la sol·licitud de reserva de data per a la celebració del vostre casament a través del calendari de reserva de la pàgina web municipal.

2. Un cop enviada la sol·licitud, des del servei de casaments contactaran amb vosaltres per confirmar-vos la reserva i indicar-vos els següents passos a seguir.

TIPOLOGIA DE CASAMENTS I HORARIS

    TRÀMIT:
    Només hi assisteixen contraents i testimonis (dues persones majors d'edat) i tenen una durada aproximada de 5 a 10 minuts.
    L'acte tindrà lloc en alguna de les sales de l'Ajuntament. No hi haurà música.
    Horaris durant els mesos de juny, juliol i setembre: divendres a les 13h, 13:30h i 17h i dissabtes a les 11:30h
    Resta de l'any: divendres a les 13h i 13:30h


    CERIMÒNIA:
    Els casaments de cerimònia permeten l'assistència de convidats.
    L'acte tindrà lloc a la sala de Plens de la plaça de la Vila. S'hi permet decoració floral i música.
    Se celebren els divendres a la tarda a les 18h o 19h, i els dissabtes al matí a les 12h o 13h. Tenen una durada de 20 a 30 minuts aproximadament.

    N179
Import:
Tràmit subjecte a taxes
Preus Públics grup IV art. 4
Termini de sol·licitud:
En qualsevol moment
Tramitació presencial:

Podeu sol·licitar cita prèvia al següent enllaç: Cita prèvia oficina atenció ciutadana, o bé telefònicament (servei gratuït), al 010 (900104941, si truqueu des de mòbil o fora del municipi), indicant dia i hora desitjats i tràmit que voleu fer.

Top