L'Ajuntament
Seu electrònica
.Volants i certificats de padró
18/07/2025
19:01:27
Actualizar Hora
Tràmits
La meva bústia
Les meves sol•licituds
Portasignatures
Validació de documents
Certificats digitals i tramitació
Representa
Tauler d’edictes i anuncis
.Volants i certificats de padró
Definició - Tramitació
Informació
Documentació
Normativa
Objecte:
Documents que acrediten l'empadronament d'una persona o unitat de convivència, tal i com consta al Padró municipal d'habitants.
Seleccioneu el tipus de document que més us convingui:
Volant de residència individual automàtic
Aquest volant serveix per la majoria de tràmits personals: obtenció o renovació de DNI, NIE o passaport, alta al CAP, compra de vehicles, tràmits DGT, bancs, beques, etc.
--->
Sol·licitar un volant individual
Volant de convivència, històric o d'altres persones
Permet obtenir el volant de la unitat de convivència, històrics, de menors o d'altres persones.
El volant de convivència es requereix per als tràmits de bo social d'electricitat i aigua.
Aquest document té un temps de tramitació de 5 dies hàbils, com a màxim.
--->
Sol·licitar un volant
Certificat de padró signat per Secretaria
Document necessari per a determinats processos administratius o judicials. Només s'ha de sol·licitar quan sigui estrictament necessari i a petició d'altres administracions o organismes.
Aquest document té un temps de tramitació més llarg que la resta.
--->
Sol·licitar un certificat
Seu
Tràmits
Full d'informació ciutadana