00 Assessor de tràmits d'activitats

00 Assessor de tràmits d'activitats


Objecte:
ASSESSOR DE TRÀMITS D'ACTIVITATS (cliqueu el següent enllaç)

L'Assessor de tràmits d'activitats de l'Ajuntament permet consultar la classificació i els tràmits de l'activitat que es vol desenvolupar. El resultat de la consulta és un informe detallat dels tràmits (de l'Ajuntament i externs), l'ordre en què s'han de fer, el lloc, els requisits, els documents necessaris i les taxes que cal pagar, i porta associat l'enllaç al formulari de tramitació corresponent.

ATENCIÓ: Les activitats sotmeses a Comunicació Prèvia, així com les seves modificacions i canvis de titularitat que es pretenguin exercir dins l'àmbit territorial de Valldoreix hauran de ser comunicades a l'EMD de Valldoreix: www.valldoreix.cat..
En canvi, les llicències, tant ambientals com recreatives, i les seves modificacions, cal adreçar-les a l'Ajuntament de Sant Cugat.
Observacions:
• Podeu fer consultes prèvies sobre els tràmits necessaris (permisos d'obres, normativa d'accessibilitat, tràmits d'activitats, etc.) a l'oficina d'atenció a l'empresa..
Si teniu alguna consulta tècnica, podeu fer-la al correu llicencies_activitats@santcugat.cat.

• També disposeu de les següents eines per identificar els tràmits relacionats amb la vostra activitat:
Import:
Els tràmits d'activitats són subjecte a taxes:
Ordenança fiscal número 13 Art. 5.2
El tràmit de baixa d'una activitat i els tràmits relacionats amb Salut pública no estan subjectes a taxa.

Top