L'Ajuntament
Seu electrònica
Reclamacions, suggeriments, consultes i agraïments
18/07/2025
18:51:14
Actualizar Hora
Tràmits
La meva bústia
Les meves sol•licituds
Portasignatures
Validació de documents
Certificats digitals i tramitació
Representa
Tauler d’edictes i anuncis
Reclamacions, suggeriments, consultes i agraïments
Definició - Tramitació
Informació
Documentació
Normativa
Objecte:
Presentar reclamacions, suggeriments, propostes de millora, consultes i agraïments sobre serveis, actuacions o decisions de competència municipal.
Persones destinatàries:
Qualsevol persona.
Observacions:
• Podeu adjuntar documents i fotografies per fonamentar la vostra comunicació.
• Les comunicacions que facin referència a temes que disposen d'un tràmit específic, no seran gestionades per aquest canal. Cal presentar-les a través del seu tràmit específic:
•
Comunicació d'incidències a la via pública
: incidències que es detectin a la via pública, parcs i zones verdes (neteja viària, contenidors, clavegueram, enllumenat públic, voreres i calçades ...) i que es puguin ubicar en un punt geogràfic concret.
•
Reclamacions de consum (Oficina Municipal d'Informació al Consumidor)
•
Reclamació per presumpta responsabilitat patrimonial
•
Al·legacions o recursos a sancions de circulació
N161
Import:
Tràmit gratuït.
Termini de sol·licitud:
En qualsevol moment.
Tramitació presencial:
Podeu sol·licitar cita prèvia al següent enllaç:
Cita prèvia oficina atenció ciutadana
, o bé telefònicament al
010
(900104941, si truqueu des de mòbil o fora del municipi).
Tramitació electrònica
Sol·licitar
Seu
Tràmits
Full d'informació ciutadana