L'Ajuntament
Seu electrònica
Sol.licitud de paraula al Ple Municipal
14/02/2025
09:15:16
Actualizar Hora
Tràmits
La meva bústia
Les meves sol•licituds
Portasignatures
Validació de documents
Certificats digitals i tramitació
Representa
Tauler d’edictes i anuncis
Sol.licitud de paraula al Ple Municipal
Definició - Tramitació
Informació
Documentació
Normativa
Objecte:
Sol·licitar la intervenció durant les sessions ordinàries del Ple Municipal. El torn de precs i preguntes del públic assistent és a les 19h.
Persones destinatàries:
Qualsevol ciutadà/na, les associacions de veïns i les entitats inscrites en el Registre Municipal d'Entitats
Requisits previs:
Les preguntes s'han de presentar per registre com a mínim una setmana abans de la data del Ple, si es vol que es responguin a la mateixa sessió plenària.
Observacions:
• La Junta de portaveus prioritzarà els temes a tractar.
• Les preguntes poden ser respostes directament per l'Alcaldia o per qualsevol altre membre de l'Equip de Govern, en funció de la matèria plantejada.
• Per norma general, la durada màxima és de 2 minuts per a la pregunta, 2 minuts per contestar i 1 minut per a la rèplica.
M168
Import:
Tràmit no subjecte a taxes
Termini de sol·licitud:
Mínim una setmana abans del Ple Municipal on es vol rebre la resposta
Tramitació presencial:
Només les persones físiques podran fer el tràmit de manera presencial. Podeu sol·licitar cita prèvia al següent enllaç:
Cita prèvia oficina atenció ciutadana
, o bé telefònicament al
010
(900104941, si truqueu des de mòbil o fora del municipi), indicant dia i hora desitjats i tràmit que voleu fer.
També es poden presentar sol·licituds i documentació a través dels següents canals:
- A les oficines d’assistència en matèria de registre de qualsevol administració pública.
- A les oficines de Correus, indicant el codi digital de destinació
L01082055
.
Tramitació electrònica
Sol·licitar
Seu
Tràmits
Full d'informació ciutadana