L'Ajuntament
Seu electrònica
Registre únic: registre d'entrada de documentació per a altres administracions
24/03/2025
02:04:16
Actualizar Hora
Tràmits
La meva bústia
Les meves sol•licituds
Portasignatures
Validació de documents
Certificats digitals i tramitació
Representa
Tauler d’edictes i anuncis
Registre únic: registre d'entrada de documentació per a altres administracions
Definició - Tramitació
Informació
Documentació
Normativa
Objecte:
Presentació d'escrits, sol·licituds, comunicacions o documentació adreçada a qualsevol administració autonòmica, local o estatal.
Persones destinatàries:
Qualsevol ciutadà/ana que hagi de trametre i registrar documentació adreçada a l'administració local, central i autonòmica.
Observacions:
La data d’entrada al registre de l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès és plenament vàlida a efectes del còmput de terminis.
L'Ajuntament únicament fa el trasllat de la documentació a l'administració destinatària sense valorar-ne el contingut o adequació al tràmit que es vol fer.
És recomanable presentar la documentació directament a la seu electrònica de l'administració corresponent, per tal de garantir una gestió més ràpida.
Import:
Tràmit no subjecte a taxes
Termini de sol·licitud:
En qualsevol moment
Tramitació presencial:
Podeu sol·licitar cita prèvia al següent enllaç:
Cita prèvia oficina atenció ciutadana
, o bé telefònicament (servei gratuït), al
010
(900104941, si truqueu des de mòbil o fora del municipi).
Tramitació electrònica
Sol·licitar
Seu
Tràmits
Full d'informació ciutadana