Registre únic: registre d'entrada de documentació per a altres administracions

Registre únic: registre d'entrada de documentació per a altres administracions


Objecte:
Registre de documentació que els ciutadans han d'adreçar a l'administració autonòmica, local o estatal.
L'adhesió al Conveni Marc per a la implantació d'un model integrat d'Atenció al Ciutadà en l'àmbit territorial de Catalunya, signat amb la Generalitat de Catalunya el 29/11/2007, fa que l'Ajuntament actuï com a finestreta única, i s'encarregui de trametre, en el plaç màxim de 3 dies, la documentació registrada a l'administració corresponent.
Persones destinatàries:
Qualsevol ciutadà/ana que hagi de trametre i registrar documentació adreçada a l'administració local, central i autonòmica.
Observacions:
En el cas de les administracions locals, diputacions, ajuntaments i d'altres organismes, NOMÉS si s'han adherit al conveni marc, serà vàlida la data d'entrada al nostre registre per tema de terminis, si no la data de validesa serà la d'entrada en l'administració a qui s'adreça.
Import:
Tràmit no subjecte a taxes
Termini de sol·licitud:
En qualsevol moment
Tramitació presencial:

Podeu sol·licitar cita prèvia al següent enllaç: Cita prèvia oficina atenció ciutadana, o bé telefònicament (servei gratuït), al 010 (900104941, si truqueu des de mòbil o fora del municipi), indicant dia i hora desitjats i tràmit que voleu fer.

Tramitació electrònica



Top