L'Ajuntament
Seu electrònica
Registre municipal d'associacions i entitats
14/01/2025
14:08:48
Actualizar Hora
Tràmits
La meva bústia
Les meves sol•licituds
Portasignatures
Validació de documents
Certificats digitals i tramitació
Representa
Tauler d’edictes i anuncis
Registre municipal d'associacions i entitats
Definició - Tramitació
Informació
Documentació
Normativa
Objecte:
Registre municipal en el que s'inscriuen les associacions, entitats o col·lectius estables sense ànim de lucre que tinguin la seva seu social i/o activitat habitual al municipi de Sant Cugat.
La inscripció al Registre permet:
1. Difusió de les dades principals de l'entitat al web municipal i al Portal d'Entitats
2. Accedir a les diferents convocatòries d'ajuts i subvencions de l'Ajuntament a les associacions i entitats
3. Sol·licitar la participació de l'entitat en el ple municipal, segons el procediment establert en el Reglament orgànic municipal (ROM)
Persones destinatàries:
Qualsevol entitat sense ànim de lucre amb seu a Sant Cugat
Observacions:
•
Aquest procediment només es pot tramitar per via telemàtica
• Per modificar les dades de l'entitat cal omplir de nou el formulari. Per donar-se de baixa caldrà presentar una
instància
.
N206
Import:
Tràmit no subjecte a taxes
Termini de sol·licitud:
En qualsevol moment
Tramitació electrònica
Sol·licitar
Seu
Tràmits
Full d'informació ciutadana