Informe previ de la Comissió de Patrimoni i/o Certificat de no activitat en local

Informe previ de la Comissió de Patrimoni i/o Certificat de no activitat en local


Objecte:
Tràmits previs que calen per la tramitació d'unes obres o activitats:

OBR Sol·licitar informe previ de la Comissió de Patrimoni

Aquest informe permet obtenir el certificat de la comissió de Patrimoni envers a una proposta previ al tràmit urbanístic d'obtenció de la llicencia o la comunicació prèvia. Aquest tràmit té per objecte avaluar i aprovar la qualitat arquitectònica d'una proposta d'edificació envers la protecció establerta per la Revisió del Pla Especial de protecció del patrimoni arquitectònic i catàleg, i així donar compliment prèviament a l'article 8.

ACT Sol·licitar certificat de no activitat en local

En cas de tenir consultes, tant tècniques com jurídiques, sobre obres o activitats, o demanar aclariments puntuals prèvis al tràmit de llicències i/o comunicacions prèvies, cal contactar al següent correu electrònic: llicencies@santcugat.cat, adjuntant el següent qüestionari (Qobr) o bé al correu activitats@santcugat.cat.

Persones destinatàries:
OBR Professionals de l'edificació que vulguin fer una intervenció en el sòl i/o subsòl afectat per la Revisió del Pla Especial de protecció del patrimoni arquitectònic i catàleg.
ACT Propietaris de locals comercials que no estan desenvolupant cap activitat i volen un certificat que ho acrediti.
Requisits previs:
Pel tràmit OBR Sol·licitar informe previ de la Comissió de Patrimoni caldrà adjuntar una memòria i documentació gràfica mínima que faci comprensible la consulta amb les especificacions següents:

• En el cas dels informes previs a la Comissió de Patrimoni, caldrà aportar la documentació següent:

A. En cas que les obres afectin a patrimoni amb catalogació tipus A,B o C (catalogació específica), l'annex haurà de contenir:
1. Memòria Patrimoni. Document justificatiu del compliment del Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic on caldrà incloure:
a) Justificació de la normativa específica.
b) Definició dels materials proposats en façanes, fusteries així com la definició de colors i textures.
c) Contextualització de l'edifici on es pugui visualitzar l'impacte de la proposta amb l'entorn (alçats, perspectives, seccions fotomuntatges, etc).
d) Fotografies de l'estat actual de la zona d'intervenció en genèric i al detall.

B. En cas que les obres afectin a patrimoni amb catalogació tipus D (catalogació genèrica) l'annex haurà de contenir:
1. Memòria Patrimoni. Document justificatiu del compliment del Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic on caldrà incloure:
a) Justificació de la normativa específica.
b) Definició dels materials proposats en façanes, fusteries així com la definició de colors i textures.
c) Contextualització de l'edifici on es pugui visualitzar l'impacte de la proposta amb l'entorn (alçats, perspectives, seccions fotomuntatges, etc).
d) Fotografies de l'estat actual de la zona d'intervenció en genèric i al detall.

• Pel tràmit ACT Sol·licitar certificat de no activitat en local caldrà adjuntar fotografies de la façana del local que identifiqui clarament el local.

Observacions:
Les sol·licituds relatives a Valldoreix s'han d'adreçar a l'Entitat Municipal Descentralitzada, òrgan competent en matèria d'Urbanisme.

T327
Import:
Tràmit subjecte a taxes
OBR Ordenança fiscal número 10 Art 5.2 GRUP 8.1.5 ( 154,90€)
ACT Ordenança fiscal número 10 Art 5.2. GRUP 4.4
Termini de sol·licitud:
En qualsevol moment, sempre i quan sigui previ a la sol·licitud de llicència o, en casos concrets, a la comunicació prèvia.
Tramitació presencial:
El tràmit és exclusivament telemàtic (dirigit únicament a empreses, entitats, col·legiats i altres obligats per llei).

Tramitació electrònica



Top